Дві компанії – один бізнес

 | 12.44

На початку нинішнього року компанії «Голден Телеком» та «ВымпелКом» розпочали інтеграційний процес. Нагадаємо, що наприкінці лютого 2007 року відбулась угода придбання 90 % звичайних акцій «Голден Телекому» компанією «ВымпелКом». Її вартість становила $4,4 млрд.
В Україні офіційно про перші результати було оголошено лише через півроку. Нещодавно генеральний директор спільного бізнесу двох вітчизняних компаній – «Українські радіосистеми» (УРС, бренд Beeline) та «Голден Телеком» Олександр Барінов детально розповів про перші результати таких змін.
Закладення спільного фундаменту
Зміни розпочались із нової організаційної структури. Відтепер у підпорядкуванні О. Барінова знаходяться блок технічного розвитку (керівник – Дмитро Сівков), розвитку корпоративного бізнесу (керівник – Андрій Міліневський), розвитку масового ринку (керівник – Євген Маліновський), фінансовий директор Любомир Коцюмбас та директор з інформаційних технологій Владислав Дмитрієв.
Крім того, бізнес вітчизняних компаній об’єднується на регіональному рівні. За словами О. Барінова, нещодавно на базі філіалів УРС та «Голден Телеком» створено десять філіалів, які працюватимуть у рамках єдиного бізнесу. У відповідних філіалах також відбулися нові призначення керівництва.
Напередодні компанія вивела низку нових тарифних планів. Зокрема, безлімітні тарифи для бізнесу – «Бізнес-команда», «Бізнес-мережа» та «Бізнес-час», які дозволяють об’єднати можливості мобільного зв’язку «УРС» та фіксованого від «Голден Телекому» у закриті абонентські групи. Загалом, Олександр Барінов впевнений, що клієнт отримає значні переваги – комплексні конвергентні послуги «з одних рук». На базі послуги FMC (Fixed Mobile Convergence) незабаром клієнти оператора отримають нові можливості: об’єднувати всі офіси приватною корпоративною мережею (із короткою нумерацією телефонів співробітників), до якої увійдуть як мобільні номери, так і фіксовані.
Глобальні амбіції
До кінця поточного року «УРС» та «Голден Телеком» планують «вийти на загальний бюджет». При цьому вирішення питання стосовно юридичного об’єднання компаній імовірно затягнеться, якщо взагалі відбудеться найближчим часом. Є декілька причин і одна з них полягає у необхідності переоформити велику кількість ліцензій.
У результаті синергії бізнесу компанія отримує повний пакет усіх необхідних ліцензій, широкі можливості для надання «останньої милі». Компанія планує збільшити присутність у нових сегментах ринку, зменшити витрати на розвиток мережі, покращити конкурентне положення за рахунок перехресних продажів та скорочення відтоку клієнтів, диверсифікувати потоки прибутку.
Стратегічна мета об’єднання полягає у збільшенні масштабу компанії та формуванні позиції лідера інтегрованих послуг зв’язку в Україні та країнах СНД.

Robo User
Web-droid editor

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *