Обличчям до клієнта

 | 12.08

Як зазначив керівник напряму CRM Microsoft у Центральній та Східній Європі Майкл Стімсон, загалом CRM – це стратегія на створення тривалих та прибуткових стосунків із замовниками через розуміння їхніх індивідуальних потреб. Основними рисами нового продукту є орієнтація на клієнтів та партнерів, можливість увійти в бізнес-процеси компаній. Крім того, CRM 4.0 забезпечує ефективну роботу як всередині організації, так і між зовнішніми компаніями. Головні зміни нового продукту, за словами М. Стімсона, стосуються можливостей більш ефективного використання CRM. Система має вищий за попередні версії ступінь гнучкості та інтегрованості. Ще одна властивість – висока масштабованість продукту, що дозволяє ефективно використовувати Microsoft Dynamics CRM 4.0 як у великому бізнесі, так і на невеликих та середніх підприємствах. Архітектура CRM 4.0 дозволяє кільком компаніям-клієнтам працювати на одному сервері. Система підтримує 25 мов і мультивалютність, має оновлений майстер звітів. У Microsoft Dynamics CRM 4.0 установлений механізм автоматизації бізнес-процесів на основі технології Microsoft Windows Workflow Foundation.
Оновленою є також система ліцензування Microsoft Dynamics CRM 4.0. Пропонуються три редакції. Базова – Professional – підтримує одну юридичну особу і необмежену кількість користувацьких ліцензій. Друга – Workgroup – підтримує одну юридичну особу і п’ять користувацьких ліцензій, що вже входять до складу серверу. Вона призначена для невеликих компаній. Третя редакція – Enterprise – підтримує кілька юридичних осіб і необмежену кількість користувачів. Цей варіант орієнтований на партнерів Microsoft, які планують надавати систему CRM в оренду.
Директор департаменту Microsoft Business Solutions «Майкрософт Україна» Костянтин Щербина представив ще один новий продукт – Microsoft Dynamics CRM Partner-Hosted. Це хостингове рішення, при якому додатки Microsoft Dynamics CRM розміщуються на обладнанні партнера, уповноваженого корпорацією. Користувачі звертаються до необхідного додатку через Інтернет або по локальній мережі. Це рішення може бути зручним для невеликих і середніх підприємств і для компаній із сезонним бізнесом.
Як повідомив президент компанії «Е-Консалтинг» Андрій Безгубенко, в Україні вже реалізовано 15 проектів Microsoft Dynamics CRM. За його словами, після впровадження CRM ефективність компанії зростає в п’ять разів. Одним із останніх проектів, який здійснив «Е-Консалтинг», став CRM для страхової компанії «Дженералі Гарант». Начальник управління ведення проектів компанії Ігор Курочка особливо наголосив на можливості ефективного швидкого реагування на запити клієнтів, що дуже важливо для страхового бізнесу.

Robo User
Web-droid editor

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *