Результати ефективного брендинга

 | 10.14

Для проведення досліджень необхідні дані надавали безпосередньо самі компанії; але є чимало комерційних структур, які з певних причин не змогли надати інформацію і тому не взяли участі у дослідженні й не потрапили до рейтингу. У рамках дослідження за версією «ГVардія» брали участь лише українські компанії.
Операторські «перегони»
Ключова стратегія розвитку брендів галузевих вітчизняних компаній – утримування лідируючих позицій на ринку. За версією«ГVардія» почесне місце лідера у загальному рейтингу двохсот найдорожчих брендів посіла компанія «Київстар». Її бренд оцінено у $3176,266 млн. Також до рейтингу увійшли інші оператори зв’язку, хоча із величезним відривом в оцінці вартості бренда, – Укртелеком, «Астеліт», «Датагруп», Укрпошта та «Інфоком» (див. Рейтинг «ТОП-200»). До галузевого рейтингу увійшли як оператори мобільного зв’язку, так і оператори телекомунікацій. (див. «Галузевий рейтинг найдорожчих українських брендів»).
Окремо оцінювався міжнародний бренд МТС (компанія «Український мобільний зв’язок»), який торік був виведений на вітчизняний ринок стільникового зв’язку. Варто відзначити, що його оціночна вартість порівняно із минулим роком зменшилась із $1806 млн до $1499 млн. Загалом, за оцінками різних експертів, така тенденція свідчить про проведення компанією неефективного ребрендинга. Нагадаємо, що оператор змінив відомий вітчизняному споживачеві бренд UMC на «МТС-Україна».
Лідери ІКТ-галузі
До загального рейтингу також увійшли відомі на ринку системні інтегратори – «Інком», «БМС Консалтинг», «АМІ», «Банкомзв’язок», «Корпорація «Інформаційні технології» та компанія Innoware. Галузевий рейтинг очолила компанія «Інком», бренд якої оцінено у $230,205 млн. Окрім вищевказаних компаній до галузевого рейтинга увійшли також корпорації «Парус» та «Галактика». Оціночна вартість їхніх брендів становить $6,428 млн та $3,647 млн відповідно. Загалом, як свідчать результати проведеного аналізу, сила бренда системних інтеграторів значною мірою залежить від великої кількості чинників – досвіду впровадження проектів, узгодженості роботи колективу спеціалістів та їхньої кваліфікації. Водночас варто відзначити, що матеріальні чинники – популярність програм, які впроваджують компанії, та якість встановлюваного обладнання – не відіграють визначальної ролі.
Крім того, видання оприлюднило окремий рейтинг міжнародних брендів компаній, які працюють на ринку високих технологій в Україні. П’ятірка лідерів, вартість частини глобального бренда в Україні яких оцінена станом на поточний рік, має такий вигляд: «АББІ Україна» (бренд ABBYY – $12,426 млн), «Квазар-Мікро» в Україні («Квазар-Мікро»– $120,622 млн), «Майкрософт Україна» (Microsoft – $22,063 млн), «Пріоком» (Priocom – $68,111 млн), S&T UKRAINE (S&T – $37,552 млн) та «САП Україна» (SAP – $14,120 млн). Відзначимо, що глобальні бренди таких відомих компаній, як IBM, Intel, Motorola, Nokia, Oracle та Xerox також увійшли до цього рейтингу, проте дані щодо оцінки брендів на поточний рік відсутні.
Галузевий рейтинг найдорожчих українських брендів
Позиція у рейтингу Назва компанії Вартість бренда, $ млн
1 «Київстар» 3176,266
2 Укртелеком 1327,238
3 «Астеліт» 381,782
4 «Датагруп» 261,775
5 «Інфоком» 13,500
Рейтинг «ТОП-200. Найкращі українські бренди»
Позиція у рейтингу Назва компанії Вартість бренда, $ млн
1 «Київстар» 3176,266
3 Укртелеком 1327,238
23 «Астеліт» 381,782
33 «Датагруп» 261,775
36 «Інком» 230,205
44 Укрпошта 184,326
115 «Одескабель» 48,854
148 АМІ 28,806
154 «Банкомзв’язок» 22,926
176 «Інфоком» 13,500
186 Корпорація «Інформаційні технології» 11,262
200 Innoware 2,175

Robo User
Web-droid editor

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *