Grand Theft Auto V: демонстрація геймплею

 | 00.20

Michael-Franklin-Trevor-in-GTA-5-Wallpaper-HD

Після довгих років очікування, нарешті, це сталося. Головний кримінальний бойовик дістався старих-добрих ПК.  Про саму гру і враження від неї ви можете прочитати в публiкацiях. Я ж, спробую коротко, розповісти про системні вимоги і можливості налаштування.

Згідно офіційних системних вимог, для запуску гри потрібна система на базі Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2,40 ГГц / AMD Phenom 9850 @ 2,5 ГГц, відеокарта рівня NVIDIA GeForce GT 9800 1 ГБ / AMD Radeon HD 4870 1 ГБ (DX 10, 10.1, 11) та 4 ГБ оперативної пам’яті. При цьому гра займає цілих 65 ГБ місця на вашому диску. Що ж, з приводу процесора, виробник сказав правду – для гри потрібні чотири потоки, які вона повністю використовує, а то і більше. Так, на двоядерних процесорах гру можна запустити, але спостерігаються різкі посмикування/падіння рівня FPS, що робить сам процес гри недуже приємним.

А от відеокарті (на мінімальних, точніше «Стандартних» налаштуваннях) гра цілком по зубам навіть прискорювачам рівня NVIDIA GeForce GT 9500 з 512 МБ відеопам’яті. Це і недивно, згадуючи, що гра вперше з’явилася на консолях минулого покоління (ps3 і xbox 360). Проте, хто хоче оцінити усі оновлення графіки потрібно мати уже карту рівня NVIDIA GeForce GTX 660 2 ГБ / AMD Radeon HD 7870 2 ГБ.

Як і попередня частина гри, високі налаштування графіки використовують велику кількість відеопам’яті. В нашому випадку,  це особливо критично при активації згладжування MSAA. Альтернативою  останньому є FXAA, що є оптимальним рішенням між співвідношення якість картинки/продуктивність, тому рекомендую саме його.

Налаштування, котрі сильно впливають на кінцеву картинку, це — якість текстур, тіней, віддзеркалень та шейдерів. Тому рекомендується ставити їх високо, або навіть на максимум.  Ще один важливий пункт – рівень спецефектів, може сильно впливати на продуктивність гри, тому варто поступово піднімати і тестувати. Додаткові налаштування (якщо дозволяє конфігурація) забезпечують кращу загальну картинку реальності, а для більш помірного навантаження – рекомендую повзунки з відстанню промалювання деталізованих об’єктів та тіней регулювати поступово і контролювати плавність гри.

Решта параметрів, на мій суб’єктивний погляд, мало впливають на кінцеву якість картинки, тому можна залишати просто високими. Для наочної демонстрації роботи гри, пропоную ролик нижче, що показує налаштування на моєму ПК та  рівень FPS.  Варто відзначити, що у мене досить стара система з розігнаним Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,2 ГГц (9х356) та оперативна пам’ять 7 ГБ (890 МГц). А от відеокарта, уже сучасна і достатньо потужна — AMD Radeon HD 7970 на 3 ГБ (зараз вона перейменована в AMD Radeon R9 280X).

Це дозволяє мені грати  на досить високих налаштуваннях графіки, хоча процесор і не розкриває потенціал відеоадаптера, з прийнятним фреймрейтом. Особисто мені, цілком вистачає 25-30 фпс для гри, але я не готовий жертвувати якістю картинки. Тестовий ролик записувався силами MSI Afterburner, що в мене відбирало порядку 7-9 к/с, а в деяких сценах і того більше.

В реальних умов гра йде більш плавно. І на останок відмічу, розробникам вдалося досить непогано освіжити загальну картинку гри, що можна оцінити поставивши налаштування графіки на рівень стандарт і потім на високо. Так, до рівня  Сrysis 3 чи Far Cry 4 ще досить далеко, але на лице дуже непоганий результат.

Вистачає і корявостей, можна згадати реалізацію виду від першої особи (він ніби прикольний, але недуже зручний), випливання дальніх обєктів нізвідки (авто чи конструкції з’являються з повітря) чи неможливість звалити дерево/кущі багатотонним авто, а також інші.

З особливо неприємних моментів можна згадати вильоти гри, які ніби вже виправлені в останньому оновленні — Update #5. Але щоб не говорили, гра захоплює від першої до останньої хвилини і ніякі баги не зупинять бажання в неї грати знову і знову, повертаючись в цей неймовірний вир подій. Приємної гри та гарних емоцій 🙂

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *