Brand Analytic: YouTube покинули 21 % російських авторів, TikTok — 87 %, а Instagram — 56 %

 | 17.00

social networks

За даними дослідження Brand Analytic, кількість активних користувачів соціальних мереж істотно зменшилась у випадку YouTube, TikTok та Instagram. Натомість Вконтакте і Telegram очікувано виросли.

Кількість російськомовних авторів контенту на платформі YouTube зменшилася на 21% у період з 24 лютого до 20 квітня.

Аналитики також відзначили суттєве зниження інтересу користувачів з росії до сервісів Instagram та TikTok.

Найбільше скорочення кількості авторів за цей період відбулося на платформі коротких відео TikTok. «Падіння кількості авторів контенту склало 87%, контенту – 93%. Це прямий наслідок заборони російським авторам розміщувати пости у TikTok, а також неможливість для блогерів заробляти на платформі», – йдеться у звіті.

За даними Brand Analytics, 56% активних авторів залишили соціальну мережу Instagram, що належить Meta, а кількість контенту, що публікується, зменшилася на 55%. Таке падіння пояснюється блокуванням Instagram в росії та виходом з майданчика місцевих рекламодавців.

При цьому міграція користувачів призвела до зростання соціальної мережі Вконтакте на 22% за кількістю авторів контенту і на 17% за обсягом контенту, що публікується. За той же період кількість авторів у Telegram збільшилась на 24%, а обсяг розміщеного контенту збільшився на 5%.

Активними користувачами в ході дослідження вважалися блогери, які опублікували хоча б один пост, історію, коментар або зробили репост запису в день дослідження.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.