Готов флот ударных дронов Bayraktar Akinci с украинскими двигателями. Они готовы к передаче Вооружённым силам

 | 08.00

Bayraktar Akinci

Компания Baykar Makina, производитель ударных беспилотных летательных аппаратов Bayraktar, представила флот дронов Akinci, которые уже готовы к передаче Вооружённым силам Турции.

Ударный дрон весит 5500 кг и может нести полезную нагрузку массой 1350 кг. На полном баке Bayraktar Akinci способен пролететь 7500 км. Время автономной работы – 25 часов. Беспилотник может подниматься на высоту до 12 км. При этом рабочая высота составляет примерно 9 км.

Bayraktar Akinci оборудован двумя турбовинтовыми двигателями АИ-450Т, разработанными в Украине. Мощность каждого составляет 750 лошадиных сил. Они позволяют беспилотнику развивать скорость до 361 км/ч. Крейсерская скорость БПЛА составляет 240 км/ч.

Они станут на вооружение Воздушных сил, Сухопутных войск и Организации национальной разведки Турции. Отдельно стоит отметить первый БПЛА. Он несёт крылатую ракету SOM с боеголовкой 230 кг и дальностью до 275 км. Также беспилотник получил бомбы MK-81 / MK-82, пару бомб МАМ-Е и восемь бомб МАМ-L.

6 thoughts on “Готов флот ударных дронов Bayraktar Akinci с украинскими двигателями. Они готовы к передаче Вооружённым силам”

  1. Доброго дня!
    Шановні читачі та автори тексту, будь ласка, скажіть, — «кіньська сила», як поняття в техніці…коли вийде з використання?
    Іподром який то виходить, замість, розуміння технічної характеристики
    Тим паче, е математичне рівняння до кВт/год. Набагато краще вимовляється, ніж ото кіньське, тим паче, їдеться мова про Байрактар!
    Це про який то літачок конями вимірювали?
    Та де там в небі ті коні?
    Дякую за розуміння.

    Слава Україні!
    Слава ЗСУ!

  2. Дякуємо за запитання! Слушне зауваження. На думку нашої редакції використання деяких фізичних понять не релевантних для певних випадків, викликано тим, що для непідготовленого читача, без глибоких знань фізики та техніки, такі виміри є більш красномовними. Як то мА·г замість Вт·г для аккумуляторів, км/год для водного транспорту і от ці самі кінські сили для техніки, або ті ж к.с. для електромоторів. У випадку кінських сил, для більшості такі поняття є більш зрозумілими і співставними із технікою, яку колись характеризували спроможностями природи:)

  3. Розумієш, Данило, у яку ти халепу попав. І тобі, Дмитро, наука. Не існує одиниці виміру міцності кВт/год. Це десь 8 клас.
    По суті зауваження правильне, але не треба так категорично. Десь у 1970 році на нашій території була запроваджена система одиниць вимірювання СІ. Було дозволено продовжити використання деяких до того вживаних одиниць. Наприклад, градус Цельсія, калорія і т.і. Про кінську силу не пам’ятаю. Але Гугл вам у допомогу.
    Тому, я вважаю, кому що більше сподобається, те й використовуйте.

  4. кВт на год це потужність? кВт- це потужність. А кВт на год- це робота. Якщо мені шкліроз не зраджує. І чим коні гірші? 99,9 читачів навіть не замислюватись

  5. Данило, якщо вищось пропонуєте зміни и рахуєте використання кінських сил недоречни, то в таком випадку вам би не завадило спочатку самому розібратися в цьому питанні, а потім вже вказувати на якісь помилки. Потужність двигуна на даний момент вимірюється в старому стилі в кінських силах, так і в новому в кВт, але не в кВт/г. В кВт/г вимірюється споживання електроенергії, а не потужність.

  6. Одна кінська сила — це стара одиниця потужності, вона дорівнює 736 Вт. 1к.с. = 736 Вт

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.