Apple вирішила серйозно зайнятися кіноіндустрією. У Bloomberg кажуть, що Apple планує витрачати по $1 мільярду на рік на виробництво фільмів, які згодом вийдуть у кінотеатрах.
Поки що стрічки власного виробництва здебільшого призначені тільки для стримінгового сервісу Apple TV+. Але компанія вже має досвід із великими екранами: деякі фільми виходили й у кінотеатрах, але це була обмежена кількість і прокат протягом кількох тижнів. Але амбіції Apple зросли після того, як її фільм «CODA» отримав «Оскара» в номінації «Найкращий фільм».
Тепер же компанія має намір показувати свої новинки в тисячах кінотеатрів, причому протягом місяця після прем’єри. Серед потенційних релізів на цей рік — «Вбивці квіткового місяця» (Killers of the Flower Moon) Мартіна Скорсезе (Martin Scorsese) з Леонардо Ді Капріо (Leonardo DiCaprio) у головній ролі, шпигунський трилер «Аргайл» (Argylle) режисера Метью Вона (Matthew Vaughn) і «Наполеон», драма Рідлі Скотта (Ridley Scott) про французького завойовника.
Водночас кінотеатри також можуть стати рекламним майданчиком для сервісу Apple TV+, у якого поки що не так багато передплатників — від 20 до 40 мільйонів.
Bloomberg пише, що Apple звернулася до кіностудій з проханням про партнерство, щоб випустити кілька фільмів у кінотеатрах цього року і ще кілька фільмів у майбутньому. Наприклад, фільм Скорсезе випустить Paramount Pictures, оскільки проект був створений на цій студії.
Вочевидь Apple не стала б інвестувати у напрям якій не принесе за її оцінками грошей. Та й кіно-індсутрія потребує регулярних інвестицій, яких у технологічної компанії більше ніж у більшості студій. Можливо, такий поштовх дозволять побачити нові таланти, які з серіалів перейдуть у фільми, що також можуть стати канонічними, як це вже сталося з Брюсом Уіллісом, Джорджом Клуні та Дженіфер Еністон, наприклад.