Nokia приїхала до Барселони на Mobile World Congress 2023 і заявила про плани зосередитися на «агресивному зростанні». Новий логотип став виразом «динамічної, енергійної та сучасної Nokia».
Фінська компанія заснована в середині XIX століття вперше за майже 60 років змінила легендарний логотип.
Генеральний директор Nokia Пекка Лундмарк (Pekka Lundmark) в інтерв’ю Reuters назвав ключові етапи стратегії компанії. Це перезавантаження, прискорення і масштабування. Перша стадія успішно завершилася.
Зміни продиктовані бажанням компанії піти від асоціації з телефонами, адже вона вже не займається їхнім виробництвом. Цей бізнес кілька років належить HMD Global.
Керівництво Nokia хоче запустити новий бренд, який буде сконцентрований на мережах і промисловій цифровізації. Компанія намагатиметься наростити частку послуг бездротового зв’язку з мережевим обладнанням і продавати клієнтам приватні мережі 5G. У 2022 році корпоративні продажі зросли на 21% і отримали частку 8% (€2,11 млрд).