Nielsen: лінійне телебачення в США поступилося стримінгам, TikTok та YouTube

 | 08.00

Apple tv

Згідно з останнім звітом Nielsen перегляди телебачення впали приблизно на 1% з червня 2023 року по липень 2023 року. Утім, якщо порівнювати зі статистикою річної давнини – різниця відчувається більше. Використання, наприклад, кабельного ТБ впало аж на 12,5% з минулого року.

Дослідницька компанія Nielsen почала використовувати новий показник для вимірювання того, що люди дивляться на телевізорі: у ньому вбудовані сегменти для телевізійних трансляцій, кабельного телебачення, потокового передавання та категорія «Інше», що враховує людей, які використовують ігрові консолі та медіаплеєри.

Водночас липень став рекордним завдяки YouTube та Netflix, які разом отримали майже стільки ж часу глядачів, як телетрансляції. Категорія «‎Інше» стабільно зростала протягом останніх 3 місяців, хоча знизилась на відсоток у порівнянні з аналогічним періодом торік.

nielsen tv shares 2023 usa

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.