Компанія NVIDIA поділилася цікавою статистикою про те як часто відеокарти GeForce RTX використовують трасування променів у тих іграх, де є така опція. В цілому, загальна статистика увімкнень є досить високою.
Серед власників нових моделей GeForce RTX 40-ї серії режим з трасуванням вмикають 83% користувачів, а DLSS активують 79%.
У випадку GeForce RTX 30-ї серії використовують трасування 56% гравців, а DLSS 71% користувачів.
Серед тих, хто ще володіє картами GeForce RTX 20-ї серії, активують промені 43% гравців, а DLSS 68% користувачів.
Ясно, що нижча статистика на старих відеокартах пов’язана з меншою потужністю перших поколінь, коли доцільність активації променів на бюджетних моделях (RTX 3050 та 2060) не має сенсу через низьку продуктивність.
При цьому цікаво, що навіть серед власників GeForce RTX 4080 і 4090 та й RTX 4070 Ti є ті, хто ігнорує можливість включення трасування в іграх.
Нагадаємо, що вже давно активно розвивається технологія масштабування DLSS з алгоритмами з на базі глибокого навчання.
Нова версія DLSS 3 виводить якість та продуктивність на новий рівень, що забезпечує додатковий запас потужності та дає більше можливостей для комфортного ігрового процесу з трасуванням.