Ariston Thermo оголошує про свої результати у 2020 фінансовому році

 | 19.01

Ariston Thermo

Ariston Thermo, італійська компанія, що займається бізнесом у сфері теплового комфорту для побутових та комерційних рішень, оголошує про свої результати у 2020 фінансовому році.

У фінансовому році, який закінчився 31 грудня 2020 року, ключовими фінансовими показниками Ariston є:

  • 1,66 млрд євро доходу
  • 244 млн. євро скоригованого показника EBITDA, покращення на 8,6% порівняно з 2019 роком
  • 169 млн. євро скоригованого прибутку, що на 13,4% більше порівняно з 2019 роком
  • Чистий прибуток у розмірі 97 млн. євро, що на 9% більше порівняно з 2019 роком
  • Рекорд у операційному генеруванні грошових коштів — 186 мільйонів євро

Доходи незначно впали (-2,7%) у контексті глобального спаду, в якому більшість ключових ринків Компанії (наприклад, Італія, Франція, Німеччина, Іспанія, Швейцарія, Польща, Румунія, Нідерланди, Росія, США, Мексика, Індія і Південно-Африканська Республіка) страждали від сильних скорочень валового внутрішнього продукту.

Що стосується прибутковості, Компанія повідомила про дуже солідні результати у скоригованому показнику EBITDA (244 млн. євро, +8,6% порівняно з 2019 роком), скоригованому показнику EBIT (169 млн. євро, +13,4% порівняно з 2019 р.) та чистому доході (97 млн. євро, +9% порівняно з 2019 роком), оголосивши також досить значне операційне генеруванні грошових коштів (186 млн. євро).

Компанія продовжує свою діяльність на міжнародному ринку, збалансовуючи фінансові показники, стійко протистоїть кризі через операційну гнучкість, увагу до витрат та швидкість проведення операцій. Ariston Thermo прийняв три основні вказівки щодо боротьби з пандемією: (i) Люди насамперед, тобто захист працівників на своїх заводах, в офісах та на місцях; (ii) Спочатку клієнт, що підтримує безперервність бізнесу для обслуговування клієнтів та мережі навіть під час локдауну; та (ii) Цифрове перетворення.

Незважаючи на скрутну ситуацію, Компанія затвердила свою спрямованість на виконання довгострокових стратегічних цілей, підтримавши свої інвестиційні рекомендації на 2020 рік. Ariston Thermo збільшила свої інвестиції у R&D, присвячені відновлюваним джерелам енергії, на 29% — продемонструвавши фундаментальну роль, яку інновації та стабільність відіграють на її теперішньому та майбутньому шляху розвитку. Подальшим підтвердженням цього зобов’язання є угода, підписана в листопаді 2020 року між ATIT (Ariston Thermo Innovation Technologies), Міланським політехнічним університетом та Фондом Міланського політехнічного університету. Для сприяння цифровій трансформації бізнесу протягом 2020 року Компанія збільшила свої інвестиції в платформи та ініціативи, пов’язані з цифровими технологіями та ІКТ, на 23% порівняно з 2019 роком. Крім того, Компанія приділила свою увагу високоефективним технологіям екологічного опалення та гарячого водопостачання, а також зміцнює свої науково-дослідні центри в Італії, Мексиці та Китаї.

Paolo Merloni, Executive Chairman Ariston Thermo Group

«Ми, в Ariston Thermo, орієнтувались на цій незвіданій території, будуючи наші основні цінності підприємництва, колективної роботи та орієнтації на майбутнє, доповнюючи їх прагненням діяти швидко, передбачати наперед нові виклики та проблеми, постійно адаптуватися«, — говорить Паоло Мерлоні, виконавчий директор Ariston Thermo. «Ми завжди мали довгострокову орієнтацію. У 2020 році, незважаючи на складні умови, ми досягли надзвичайних результатів, також прискоривши багато стратегічних ініціатив. Ми зосередилися на цифровій трансформації та переглянули багато елементів нашої організаційної моделі, щоб краще засвоїти відповідне зростання за минулі роки та готуємось до нових циклів розвитку. Забігаючи наперед, ми продовжували інвестувати в сталість та технологічні інновації, і зараз ми в дуже хорошому положенні для подальшого зростання в середньо-довгостроковій перспективі. У 2017 році ми поставили перед собою амбітну мету: ми визначили, що до 2022 року 80% наших продажів будуть представлені високоефективними або відновлюваними продуктами, і одночасно, що 80% наших продажів буде створено продуктами з терміном життя менше 5 років. Я можу з гордістю сказати, що ми вже досягають обох результатів«.

Основні події 2020 року

В рамках найважливіших подій року Ariston Thermo відсвяткував 90-ту річницю свого заснування — можливість для компанії підтвердити свій намір продовжувати зростання на основі прихильності до стійких досліджень та інновацій, цифрової трансформації та підвищення рівня капіталу. Ariston Thermo вирішила відсвяткувати цю особливу віху, подарувавши золоту монету кожному своєму співробітнику по всьому світу, як символ подяки, поваги та удачі.

У березні компанія провела багато заходів з корпоративної соціальної відповідальності у всьому світі, щоб підтримати боротьбу з Covid-19. В Італії та Європі Ariston Thermo, використовуючи свій ланцюжок поставок, подарував лікарням, закладам охорони здоров’я та іншим організаціям, а також усім своїм співробітникам, Центрам технічної допомоги та замовникам понад 200 000 різних масок, в той час, коли засоби індивідуального захисту були практично недоступними. У Китаї, В’єтнамі, Тунісі, Індонезії, Нігерії та Румунії компанія надавала підтримку лікарням та всім, хто брав участь на передовій боротьби з пандемією, шляхом пожертвування продуктами та збору коштів.

Посилюючи свою прихильність до інновацій та сталого розвитку, у листопаді Ariston Thermo підписала рамкову угоду про співпрацю з Міланським політехнічним університетом та Фондом Міланського політехнічного університету. Угода, яка триватиме п’ять років, має на меті розширити та посилити стратегічні напрямки співпраці, що вже розпочаті в рамках досліджень та технологічних інновацій для розробки сталих рішень у галузі теплового комфорту. Спільна робота також спрямована на набір талантів та розробку спеціального навчання для професіоналів зі сталого теплового комфорту на базі докторських програм та напрямків щодо тем, обраних Компанією. Ця угода сприятиме обміну ноу-хау між двома середовищами, академічним та промисловим, та постійному узгодженню з останніми розробками науково-технічних досліджень.

ATG' brands

Різноманітність та інновації нашого портфоліо збільшуються

У 2020 році Ariston Thermo продовжувала інвестувати в нові виробничі лінії та платформи для нових рішень та послуг, роблячи акцент на сталість та енергоефективність. Оптимізуючи ноу-хау різних брендів та пристосовуючи пропоновані рішення весь час для задоволення потреб різних ринків, асортимент продукції збагачувався та вдосконалювався у всьому світі.

У побутових водонагрівальних продуктах у 2020 році під брендом Ariston були випущені: лінійка Andris2 в Індонезії, нова лінійка електричних водонагрівачів у Китаї, новий продукт компактної моделі у В’єтнамі та нові моделі Velis в Європі. Щоб отримати вигоду від зростання сегмента електричних водонагрівачів у Мексиці, бренд Calorex випустив перші продукти для зберігання тепла та продукти миттєвого нагрівання в асортименті Ariston.

Що стосується асортименту миттєвих електричних нагрівачів, то впровадження асортименту Aures продовжилось на нових ринках, таких як Мексика, Південна Африка, В’єтнам та Сінгапур, тоді як новий асортимент газових накопичувачів з відкритою камерою та примусовим потоком був представлений в США під торговою маркою American Standard.

У сегменті теплових насосів компанія запустила у Швейцарії систему Nuos Extra, ідеальну для виробництва гарячої води для колективного чи спільного застосування, і представила еволюцію Nuos Plus, яка пропонує найшвидший час обігріву на ринку, демонструючи високу енергоефективність та інтеграцію через з’єднання Wi-Fi.

У сегменті опалювальних продуктів портфель Ariston Thermo був також додатково зміцнений. Лінійка теплових насосів повітря-вода фірми Elco, як для внутрішнього, так і для зовнішнього використання, була закріплена випуском нового Aerotop S, який повністю оновлює існуючу платформу рішень для побутового застосування (від 5 до 15 кВт), і модель Aerotop G 8.2, ідеально підходить для нових будівель. З метою підтримки зростання обсягів теплових насосів на європейському ринку було представлено два асортименти фанкойлів, які посилюють комерційну пропозицію систем, тим самим зміцнюючи позиції компанії як спеціаліста в сегменті теплових насосів опалення.

У сегменті гібридних систем були затверджені нові комбінації моделей між тепловими насосами та котлами, що дозволило значно збільшити гнучкість асортименту, аби гарантувати кращу відповідь на потреби ринку та дозволити клієнту скористатися перевагами можливостей, запропонованих схемою стимулювання Superbonus 110%.

Що стосується систем, що працюють на викопному паливі, проект «WHBC» був доопрацьований та розпочатий, пропонуючи цілий ряд комерційних газових конденсаційних котлів, настінних та підлогових, з чудовою ефективністю та низьким рівнем викидів. У житловому сегменті Ariston Thermo завершив випуск нових асортиментів на ринках США та Канади під торговими марками NTI та HTP, які розпочались у 2019 році з першими продуктами серії TRX та ELU.

2020 рік також приніс інновації з точки зору підключення до послуг: було запущено нову програму опалення для брендів Ariston, Chaffoteaux, Elco та Atag. Оновлений користувальницький інтерфейс пропонує ще простіший та інтуїтивніший користувальницький досвід, завдяки чому основна інформація про товар стає легкодоступною і одночасно гарантує доступ до низки розширених функцій, таких як розумне планування, засноване на штучному інтелекті та більшій персоналізації послуг.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *