Радіо нарощує частку забезпечених слухачів
17.06.15
«Радіокомітет» оприлюднив дані першої хвилі дослідження радіослухання в містах України.
Українці не змінюють своїх звичок і активно слухають радіо. При цьому нові дані радіодослідження, яке проводить компанія GfK на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет», свідчать про зростання слухачів з доходом вище середнього.
Опитування проводилось із 2 лютого по 19 квітня 2015 року. У ньому взяли участь мешканці України у віці від 12 до 65 років, що проживають у містах із населенням 50 тис. та більше. Вибірка склала 12 424 респонденти.
«Нова хвиля демонструє хорошу тенденцію. Радіо слухають стабільно, і це означає, що воно має доволі міцні позиції у споживача медіаконтенту загалом», – зазначила маркетинг-директор групи «Тавр» Оксана Шавель.
Порівняно з попередніми хвилями дослідження, радіо стали активніше слухати люди з доходом понад 6000 тис. Також серед радіослухачів побільшало активних покупців – тих, що безпосередньо здійснюють покупки. Радіо незмінно активно слухають чоловіки, одружені, власники автівок.
Пік слухання радіо припадає на ранково-денні слоти – з 9 по 17 годину. У цей час його слухають на роботі, а також у авто. Як і раніше, найбільша частка радіослухачів – серед тих, хто звик слухати його вдома.
Лідером серед радіостанцій за результатами першої хвилі стала «Хіт FM», яка посідає першість як за показником рейтингу, так і охоплення. На другому місці у топ-10 за показником рейтингу – радіо «Шансон». Третя сходинка – за «Русское радио Україна».
«Важливо чітко і прискіпливо реагувати на всі запити та потреби аудиторії. Враховуючи непросту ситуацію в державі, сьогодні має значення не лише музичний контент, але й програмний продукт», – переконаний музичний продюсер «ТАВР-Медіа» Віталій Дроздов. На його думку, важливим для радіостанцій «Хіт FM» та «Русского Радио Україна» є запуск програм, пов’язаних з підтримкою армії та інших проектів, які відповідають реаліям сьогодення. Зокрема, на «Хіт FM» у проекті «Малюнок для бійця» батьків та дітей закликали до створення малюнків для військових, які хлопцям на фронт передавав волонтер Олексій Мочанов. А «Русское Радио Україна» першим запустило в ефір проект «Армійський привіт» – було відкрито спеціальну лінію для дзвінків із побажаннями для українських військових.
У трійку лідерів за середньо тижневим охопленням окрім «Хіт FM» та радіо «Шансон» уперше увійшло «Люкс FM».
Цим результатом задоволений продюсер радіостанції Євген Фешак: «Люкс ФМ – радіостанція, яка не стоїть на місці. Ми постійно відслідковуємо тенденції у настроях суспільства і відповідно до них формуємо контент. Залишаючись вірними формату розважальної станції, ми робимо все необхідне, щоб бути ще цікавішими, ще гострішими і ще прикольнішими. Результати наших старань ілюструє тенденція зростання основних показників успішності радіо Люкс ФМ».
Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп’ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тис. і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 2 лютого по 19 квітня 2015 року.
Наушники Sony WH-1000XM5: звук вне времени
Полноразмерные наушники Sony WH-1000XM5 уже достаточно долго присутствуют на рынке, но шума, простите, наделали не так много. Разберемся почему, ведь еще несколько лет назад серия Sony WH-1000XM была одной из самых популярных.
Монитор HP Series 7 Pro с 4K-экраном 32″ и переключателем KVM стоит $967
4K HP мониторМонитор HP Series 7 Pro оснащен портом Thunderbolt 4, который можно использовать для подключения второго 4K-монитора. С помощью него также можно подключить ноутбук и заряжать его с мощностью 100 Вт.
Mastercard: 62% украинцев оплачивают покупки устройством с NFC
Mastercard банк исследования91% респондентов используют свои банковские карты как минимум несколько раз в неделю.