Реклама у Gmail з’являється у папках вхідних e-mail

 | 11.00

Gmail dark mode

З оновленням інтерфейсу поштового сервісу Gmail компанія Google не повідомила про цікавий нюанс. Мова йде про збільшення кількості реклами в нових і досить неочікуваних місцях.

Стало відомо, що рекламні оголошення тепер зустрічаються у фільтрі «Оновлення» папки «Вхідні», призначеній для збору електронних листів про замовлення, обрані акції, платіжні виписки, тощо.

Причому розрізнити звичайні й рекламні листи тепер важкувато, навіть попри те, що біля спонсорованих листів розміщено маленьку позначку «Оголошення». Поки немає інформації це тестові покази чи поступове розгортання прикрого для користувачів нововведення.

Деякі користувачів Gmail повідомили, що з мобільних пристроїв у теці з «Вхідними» останніми днями відображається ще й повнорозмірна реклама.

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.