Ринок смартфонів у Китаї за підсумками 2022 року обвалився до 10-річного мінімуму

 | 08.00

Xiaomi Qin 3 Pro

Продажі смартфонів у Китаї відмітили рекордне падіння у 2022 році. Зниження становило 13%, показник опустився до найнижчого рівня за десятиліття. За даними IDC, це був найнижчий обсяг продажів смартфонів з 2013 року, і вперше з того часу річний обсяг продажів впав нижче 300 млн. Причиною цього стали заходи боротьби з COVID та уповільнення економіки.

У 2022 році обсяг постачання смартфонів у Китаї склав 286 млн пристроїв. Для порівняння, роком раніше цей показник склав 329 млн. пристроїв.

Суворі обмеження щодо стримування COVID-19 сильно вплинули на китайську економіку минулого року. У грудні Пекін почав знімати обмеження, що спричинило зростання споживання.

За підсумками четвертого кварталу 2022 року компанія Apple вийшла на перше місце за обсягами постачання смартфонів у Китаї. На її частку припадає 23,7% місцевого ринку. Далі зі значним відставанням розташувалися Vivo (17,2%), Oppo (16,0%), Honor (14,5%) та Xiaomi (12,5%).

Зазначається, що лише Honor змогла наростити продаж у Китаї за підсумками 2022 року. У Apple зафіксовано зниження продажів на 4,4%. У інших виробників смартфонів падіння продажів в Китаї вимірюється двозначними числами.

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.