Spotify отримає новий дизайн, зокрема вертикальну стрічку контенту як в TikTok та Instagram

 | 15.00

Власники сервісу Spotify анонсували оновлення дизайну застосунку для iOS та Android. Змін зазнали функції попереднього перегляду відео, музики, подкастів та аудіокниг у домашній стрічці, а також відеопотоків у пошуку.

У новому інтерфейсі на домашній сторінці з’явилась вертикальна стрічка контенту — схожа на ту, яку ми бачимо зараз у TikTok та Instagram. Обкладинки альбомів та плейлистів розташовані угорі, а внизу — відеоподкаст, який можна буде відтворити одним дотиком. У плейлистах з’являться трохи більші зображення — які детальніше розповідатимуть про плейлист.

Spotify design 2023

За останні кілька років компанія вклала значні кошти у запуск та розвиток аудіо, книг та подкастів на платформі, і у недалекому майбутньому розраховує залучити понад 50 мільйонів авторів та приділити увагу відеоподкастам — те, що вже робить YouTube.

Штучний інтелект у застосунку у вигляді функції Smart Shuffle, яка додає треки у ваші плейлисти, стане ще більш персоналізованим.

Точної дати запуску оновлень у Spotify не назвали, зазначивши, що «розгортання почнеться у найближчі тижні та місяці для користувачів Premium і Free по всьому світу на iOS і Android».

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.