Тенденції та підсумки роботи Viber у 2020 році

 | 11.00

viber smartphone logo

Власники мессенджера Viber підбили підсумки 2020 року і визначили глобальні та локальні тенденції у взаємодії бізнесу з аудиторією.

Поширення пандемії та обмежувальні заходи призвели до того, що компанії стали активніше використовувати цифрові інструменти взаємодії з клієнтами.  Зокрема це стало причиною зростання кількості брендів, які користуються Viber для вирішення бізнес-завдань. Так у 2020 році кількість компаній глобально збільшилась на 58% у порівнянні з 2019 роком.  В той самий час загальна кількість бізнес-повідомлень зросла на 21%.

Бренди віддавали перевагу більше транзакційним, ніж промо-повідомленням — їх стало більше на 37%. Транзакційні повідомлення не тільки вигідні для компаній, але і зручні для користувачів. Наприклад, здавши аналізи в лабораторії, тепер не потрібно їхати за результатом — його надсилають у Viber.

Бажання взаємодіяти з користувачами у звичному для них середовищі — додатках для обміну повідомленнями — призвело також до зростання кількості брендів, які розміщують рекламу у Viber — в усьому світі їх стало більше на 115%.

В Україні даний показник виріс на 65%. Найчастіше рекламні інструменти в додатку використовували компанії з сегментів мобільних ігор (на 122% частіше, ніж минулого року), доставка їжі (на 174%) та соціальні медіа (на 244%). За минулий рік на 48% зросла і кількість компаній, які використовують чат-боти. В Україні цей показник склав +25%.

Для бізнесу Viber пропонує рішення для обміну повідомленнями (чат-боти, бізнес-повідомлення), брендовані стікери та медійну рекламу. Повідомлення бувають транзакційними (наприклад, підтвердження замовлення або доставлення товару), промо (повідомлення зі спеціальною пропозицією або акцією), а також діалоги (клієнтська підтримка, отримання зворотного зв’язку, оформлення замовлень).

viber 2020

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *