УДЦР: 100 днів роботи нової команди

 | 20.06

В Українському державному центрі радіочастот 11 листопада 2014 року відбувся брифінг генерального директора Українського державного центру радіочастот Валентина Резніченка. Керівник УДЦР відзвітував про перші досягнення та започатковані ініціативи, окреслив головні завдання та напрямки подальшого розвитку підприємства та відповів на питання.

За перші 100 днів роботи у займаній посаді здійснені такі кроки:

  • укрупнені ключові регіональні центри УДЦР за рахунок злиття філій. На даний час їх нараховується 6, при цьому збережено якість обслуговування та кількість технічних спеціалістів;
  • завершується реструктуризація відділів і структурних підрозділів, що дозволить виконати необхідний об’єм робіт при зменшенні штату на 15%;
  • для ефективного використання засобів підприємства, з урахуванням досвіду провідних закордонних компаній, створено внутрішній комітет з конкурсних торгів, який вже зараз приступив до виявлення ймовірних постачальників послуг на 2015 календарний рік;
  • для чіткої оцінки ефективності роботи на підприємстві оголошено тендер на аудит фінансово-господарської діяльності однією з світових аудиторських компаній, що дозволить скорегувати стратегію роботи на 2015 рік, виходячи з отриманих висновків та рекомендацій;
  • переглянуто та доповнено сучасними нормами колективний договір із співробітниками підприємства, що позитивно позначиться на умовах охорони праці та питаннях соціальної захищеності працівників;
  • вжито заходів, пов’язаних з безпекою працівників підприємства, які виконують трудовий та громадянський обов’язок у зоні антитерористичної операції;
  • один із структурних підрозділів УДЦР отримав сертифікат відповідності Британської Сертифікаційної Ради по Телекомунікаціям (British Approvals Board for Telecommunications), що дозволить УДЦР більш ефективно пропонувати свої послуги на закордонних ринках;
  • розроблений комплект заявочних документів та подана Заявка для внесення (реєстрації) ЦС УДЦР до Бази даних лабораторій МСЗ-Т, як лабораторії з тестування та сертифікаційного органу»;
  • підписано контракт на використання Центру сертифікації УДЦР в якості бази для випробувань продукції світового лідера з виробництва електроніки компанії Samsung;
  • на 62 % збільшена кількість випробувань, оформлена та видана відповідна кількість протоколів;
  • продовжена робота зі всіма ключовими діючими мобільними операторами з оцінки якості роботи мереж, що в черговий раз підтверджує ефективність та технічну оснащеність підрозділів Центру;
  • відповідно до прийнятих НКРЗІ рішень про обов’язкове опублікування технічних характеристик якості послуг Інтернет операторами, УДЦР провів низку структурних і технічних змін.
Reznichenko-Valentin-001
Валентин Резніченко: «Прийнявши компанію в економічно та політично нестабільній ситуації в Україні, перед новим керівництвом постало завдання зберегти одне з кращих підприємств галузі. Головне полягало в тому, щоби не втратити динаміку розвитку підприємства, зберегти попередні показники та рівень доходності»

Завдання на найближчу перспективу

Перше – це більш активна робота із закордонними ринками. Адже, на його погляд, технічний та фаховий потенціал, який би дозволяв виконувати найскладніші завдання, поки що носить ситуативний характер і в повній мірі не використовується. Друге – покращення роботи з кінцевим користувачем. Тут особливу увагу буде приділено питанням інформування громадян про особливості функціонування різних РЕЗ, побутової техніки, а також нюанси, пов’язані із захистом прав споживачів цієї продукції.

Враховуючи суспільне значення цього напрямку, УДЦР виступив з ініціативами. Зокрема, одна з них стосується розміщення та функціонування базових станцій. Річ у тім, що громадськість дедалі більше починає турбувати питання впливу антен базових станцій мобільних операторів на інші РЕЗ, а також здоров’я людей. З цього приводу УДЦР налаштований провести широку роз’яснювальну компанію серед громадян про роботу базових станцій, особливості їх встановлення та функціонування.

Громадяни повинні зрозуміти, що в цьому процесі, крім УДЦР, приймають участь власники приміщень, які дозволяють встановлювати базові станції, санепідемстанція, яка відповідальна за дотримання норм випромінювань РЕЗ санітарно-гігієнічним нормам, а також мобільні оператори. Інформаційна кампанія з цього приводу дозволить отримати ще один канал комунікацій. Для звернень громадян УДЦР планує відкрити «Гарячу телефонну лінію».

Друга ініціатива пов’язана з вимірюванням ЗАР. Сьогодні мобільними телефонами користуються сотні мільйонів людей у всьому світі. Під час роботи мобільні термінали випромінюють радіочастотні хвилі низької потужності. Тому цілком зрозумілим є побоювання громадськості тим, чи не можуть ці пристрої негативно впливати на здоров’я людини.

Щоб розвінчати ці хвилювання фахівці УДЦР інформуватимуть громадян про дослідження у цій сфері. Адже ці вимірювання ЗАР (показник рівня питомого коефіцієнту поглинання, який характеризує ступінь впливу мобільного телефону на здоров’я людини), може професійно здійснювати тільки Випробувальний центр УДЦР. Комплекс із вимірювання ЗАР швейцарського виробництва є єдиним не тільки на теренах України, але також й в країнах СНД. Неодноразово показники рівня питомого коефіцієнту поглинання, здійснених ВП УДЦР, були підтверджені в різних міжнародних випробувальних лабораторіях.

В УДЦР сподіваються, що ініціативи будуть корисними не тільки підприємству, але й всім гравцям телекомунікаційного ринку.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *