В застосунок Helsi додали сповіщення щоб відслідковувати записи на прийом та відвідування лікарів

 | 19.00

Оновлення додатку Helsi

Нещодавно українські користувачів сколихнули соціальні мережі обговоренням факту, що лікарі іноді самотужки створюють записи прийому та відвідин пацієнтів. І ось відтепер у застосунку Helsi ввели нововведення для пацієнтів з яким користувач отримує сповіщення про заплановані та завершені прийоми у лікаря.

Це нова функція для користувачів, яка допоможе своєчасно отримувати інформацію про прийоми та ще ретельніше контролювати, що відбувається з медичною карткою пацієнтів та їх дітей.

Оновлення передбачають 4 автоматичних push-повідомлення у додатку: про запланований прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини, про завершений прийом медпрацівником для пацієнта або його дитини. Також у застосунку з’явилася можливість поскаржитися на прийом.

Для отримання push-повідомлень потрібно перевірити налаштування у смартфоні та дозволити застосунку надсилати сповіщення. У застосунку додаткові налаштування не потрібні. Треба лише дати згоду на надсилання push-повідомлень під час першого входу у застосунок.

Наразі на ринку України 35 медичних інформаційних систем, які дають можливість лікарям вносити записи про пацієнтів в електронну систему охорони здоров’я. Helsi додатково надає зручний кабінет пацієнта з доступом для користувачів до їх медичних даних.

Функція «Поскаржитися на прийом»

Вважаючи прийом помилковим, пацієнт обирає функцію «поскаржитися». Далі – автоматично переходить до служби підтримки Helsi. Користувач залишає звернення, а Helsi контактує з медзакладом. Пацієнту приходить сповіщення про результат скарги.  Якщо лікар дійсно вніс прийом помилково – прийом позначать таким, що не відбувся.

Як відрізнити коректний прийом від помилкового

Команда Helsi проаналізувала запити від користувачів зі скаргами на помилкові прийоми. Виявилося, що більшість із них внесені лікарями внаслідок вакцинації, виписаного направлення чи рецепта.

Перевірити, чи створений прийом в рамках вакцинації, можна самостійно. Потрібно перейти у прийом та переглянути причину звернення. Якщо причина звернення – це «Імунізація/профілактичне лікування» – то прийом створений лікарем під час вакцинації пацієнта. У вакцинальній бригаді брали участь лікарі різних спеціалізацій, від ЛОРа до невропатолога, тому і прийом «відвідування ЛОРа» може стосуватися саме щеплення.

Якщо ж пацієнт перевірив прийом і впевнений у помилці – поскаржитися можна у додатку, або звернутися напряму до медичного закладу. Він самостійно сконтактує з лікарем та відповість пацієнту.

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.