Вартість 100 найдорожчих брендів вперше склала більше $3 трлн. В топі — Apple, Microsoft, Amazon, Google і Samsung

 | 08.00

apple_logo

Консалтингове агентство Interbrand опублікувало топ-100 найдорожчих брендів світу у 2022 році. До п’ятірки увійшло чотири компанії зі США, а два виробники з п’яти очолюють ринок смартфонів.

Бренд Apple став найдорожчим. Він подорожчав за рік на 18% і тепер коштує $482,215 млрд. Вартість Microsoft зросла одразу на 32%, як порівняти з 2021 роком, але компанія посідає друге місце з ціною $278,288 млрд. Трійку замикає Amazon зі зростанням 10% і ціною $274,819 млрд.

Бренд Google коштує $251,751 млрд, а Samsung — $87,689 млрд, тобто приблизно вп’ятеро дешевше, ніж Apple.

До першої десятки також потрапили Toyota ($59,757 млрд), Coca-Cola ($57,535 млрд), Mercedes-Bez ($56,103 млрд), Disney ($50,325 млрд) і Nike ($50,289 млрд).

На 12-му місці перебуває Tesla, відстаючи на $600 млн від бренду McDonald’s. PayPal, що теж має стосунок до Ілона Маска (Elon Musk), розташовується на 38-й позиції. Бренд коштує $17,058 млрд, а ось Twitter місця в топ-100 не знайшлося на відміну від Facebook, YouTube та Instagram.

Також потрібно зазначити, що вперше загальна вартість сотні найдорожчих брендів перевищує $3 трлн.

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.