Визначено переможців українського Cinema Challenge Hackathon

 | 11.00

судді та організатори на закритті Cinema Challenge Hackathon

Cinema Challenge Hackathon проходив з 14 до 22 листопада 2020  року за підтримки Міністерства цифрової трансформації України. sweet.tv виділив більше 1 млн 400 тис грн (50 000 $) на призовий фонд.

Загалом до участі у хакатоні зареєструвалося 1 500 IT-спеціалістів. З них було відібрано близько 500 учасників з 66 міст. Найстаршому було 50 років, наймолодшому — 16. Стартувала 71 команда. До фіналу дійшла 51 команда та понад 100 індивідуальних учасників.  

Переможці хакатону визначалися у трьох напрямах: 

Перший — розробка рекомендаційної системи для фільмів в онлайн-кінотеатрах. Переможцями стали команди AfterParty (280 тис. грн/10 000 $ — 1 місце) і Too much recsys experience (2 місце — 140 тис. грн/5000 $). 

Другий — розробка рекомендаційної системи для ТБ-програм в онлайн-кінотеатрах. В цій категорії призи отримали команда Magic City (280 тис. грн/10 000$ — 1 місце) та Микита Мелент`єв (2 місце — 140 тис. грн/5000 $).

Переможці  у цих категоріях визначалися автоматично згідно з показниками ефективності роботи запропонованих рішень. Головною метою учасників та команд було створення сервісів, які максимально враховують особисті інтереси глядачів. 

У третій номінації команди розробляли власні ідеї, які відповідають тематиці Cinema Challenge Hackathon.

пітчинг команди DEVHACK Cinema Challenge Hackathon

1 місце (приз — 280 тис. грн, або 10 000 $) — отримала команда «Галичина». Розробники запропонували комплексне рішення, яке допомагає побудувати атмосферу кінотеатру вдома. Включає кімнату спільних переглядів фільмів з друзями, вбудований чат для обміну емоціями під час просмотру контенту, та можливість купувати костюми та інші аксесуари головних героїв.

2 місце (140 тис. грн, або 5000 $) — команда «Sweet Kids». Створила дитячий інтерактивний розвиваючий кабінет. За допомогою гейміфікації батьки можуть давати дитині завдання для перегляду. А дитина — створювати собі віртуального персонажа, збирати бонуси та витрачати їх на придбання атрибутів для свого героя. Виконуючі цікаві розвиваючі завдання, дитина привчається до дисципліни і дивиться корисний контент. 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *