Адміністрація YouTube додасть у ролики які показуються на телевізорах 30-секундну рекламу без можливості її пропустити. Зміна торкнеться найпопулярнішого контенту.
Глядачі бачитимуть одну 30-секундну рекламу замість двох 15-секундних пауз. Це не означає, що коротші вставки повністю зникнуть. 30-секундні рекламні ролики будуть доступні рекламодавцям через YouTube Select – спеціалізовану рекламну платформу, орієнтовану на 5% найпопулярніших матеріалів. Цікаво, що кілька років тому YouTube вже скасував 30-секундну рекламу та ввів ті самі здвоєні покази по 15 секунд.
В YouTube стверджують, що 70% показів Select припадають на телевізори, що робить їх ідеальною платформою для довшої реклами.
YouTube також оголосив, що починає тестувати рекламу, яка з’являється коли глядач ставить відео на телевізорі на паузу. За інформацією AdWeek, на паузі відображатиметься банер у вигляді рамки навколо відео, який може бути видалений натисканням кнопки «Відхилити».