Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні збільшився на 7% за 2020 рік та склав 13,5 млрд грн

 | 15.00

Ukraine internet

Комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України (ІнАУ) оприлюднив результати дослідження пошукової та медійної реклами за 2020 рік.

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник збільшився на 7% порівняно з 2019 роком. Обсяг медійної інтернет-реклами в 2020 році збільшився на 41% й сягнув рекордних 6,6 млрд грн.

Найбільше коштів рекламодавців минулого року було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу, частка яких склала 39% та 35% відповідно.

Частка programmatic на ринку медійної інтернет-реклами стабільно зростає — у агенцій вона зросла до 41,7%, що на 8,8 процентних пунктів більше, ніж у 2019 році, а у продавців частка programmatic зросла до 59%.

inau ads analytic ua 2020

Також минулого року частка витрат на рекламу у соціальних медіа та месенджерах дещо зросла і склала у 2020 році 46,2%, що на 0,7 процентних пунктів більше, ніж у 2019 році.

Дослідження обсягів медійної реклами традиційно відбувалося на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільших рекламних агенцій та рекламних холдингів, сайтів та сейлз-хаусів України.

Згідно з отриманими даними, які було надано провідними рекламними агенціями та рекламними холдингами, що працюють на ринку performance-реклами, обсяг ринку пошукової реклами в Україні у 2020 році зменшився на 13% у порівнянні з 2019 роком і сягнув 6,9 млрд грн.

У 2020 році середня вартість кліку склала 4,83 грн порівняно з 4,53 грн у 2019 році. Так, найвища вартість кліку становила 14,03 грн в категорії «Закон та уряд», а найнижча — в категорії «Новини та медіа»: 1,44 грн.

inau ads analytic ua 2020

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *