Аналітична компанія Canalys опублікувала звіт щодо продажів носимих пристроїв в кінці 2022 року.
IV кв. 2022 року був для виробників доволі складним – аналітики зафіксували падіння поставок на 18% до 50 млн одиниць. Як не дивно, перше двозначне падіння ринку в цьому році було зафіксовано у зазвичай сильному сезоні.
Категорія смартгодинників зазнала аналогічної долі з двозначним падінням на 17%. Базові фітнес-браслети продемонстрували дев’яте падіння поспіль – на 43%, тоді як базові годинники зросли лише на 3%, причому темпи зростання суттєво сповільнилися.
В IV кв. усі виробники відчули на собі вплив складної макроекономічної ситуації. Так, у компанії Apple, яка є лідером категорії смартгодинників і всього ринку носимих пристроїв, знизилися продажі на 17% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року, оскільки вона повернулася до свого звичайного графіка запуску новинок. Попри падіння на 25% через скорочення поставок Fitbit, Google вийшла на друге місце – допоміг пом’якшити своє падіння випуск Pixel Watch.