Спільний простір для бізнесу

 | 15.04

Представники Cisco анонсували в Києві новий портфель систем для спільної роботи, який допоможе компаніям прискорити бізнес-процеси, підвищити продуктивність праці, прискорити розробку та впровадження інновацій. Адже спільна робота – це основа бізнесу.

До портфеля входять рішення Cisco для уніфікованих комунікацій, Cisco TelePresence і нова платформа для додатків Web 2.0. Відповідно до концепції SaaS (software-as-a-service – програмне забезпечення як послуга) вона має функції контролю доступності, миттєвої передачі повідомлень, веб-контактів і робочих просторів, що включають традиційні бізнес-додатки та додатки Web 2.0.

Директор із розвитку бізнесу Cisco Михайло Кристєв проаналізував сучасний стан ринку уніфікованих комунікацій, підкресливши одночасне існування таких трендів, як конкуренція між його учасниками і необхідність співпраці. Тож система уніфікованих комунікацій Cisco 7.0 удосконалює середовище розробки додатків, інтегрується з додатками IBM і Microsoft для настільних комп’ютерів. А продукт Cisco Unified Mobile Communicator підтримує пристрої, що працюють під управлінням ОС Windows Mobile, Symbian і Blackberry.

Розвиток систем Cisco TelePresence дає бізнес-структурам можливість значною мірою економити на відрядженнях. До того ж, зараз дедалі важливішим стає використання обладнання, яким володіє замовник, у поєднанні з отриманням ним сервісів на замовлення. Наприклад, Cisco TelePresence Expert on Demand радикально змінює способи взаємодії організацій із замовниками й обслуговування покупців у точках продажів. Користувач одержує можливість або вдатися до допомоги потрібного фахівця прямо в ході наради у кімнаті переговорів Cisco TelePresence, або одержати особисту консультацію через виділений користувацький пристрій. Наприклад, банк, що займається обслуговуванням приватних осіб, може за рахунок застосування Cisco TelePresence надавати «персоналізовані» послуги клієнтам у будь-якому своєму відділенні.

Найближчим часом учасники вітчизняного ІТ-ринку ознайомляться з Cisco WebEx Connect – мережною прикладною платформою для гібридних бізнес-додатків, використовуваних у спільній роботі. Цей продукт, створений під гаслом SaaS, перекидає місток між корпоративною мережею і інтернет-сервісами. Платформа складається з корпоративної системи миттєвого обміну повідомленнями, робочих просторів для спільної роботи, системи управління документами, календарів та Wiki. Усе це можна сполучати з рішеннями зовнішніх компаній за допомогою відкритих інтерфейсів прикладного програмування (API), тож компанії зможуть працювати в єдиному робочому просторі. Функції адміністративного контролю підтримують єдиний набір корпоративних політик, вимог безпеки й законодавчих норм у процесі захищеної міжкорпоративної співпраці. Підкреслимо, що, за даними менеджера з розвитку бізнесу Cisco Павла Теплова, для архітектури рішень компанії для спільної роботи характерною є наявність між традиційними шарами користувацьких пристроїв, стандартних та гібридних додатків і веб-сервісів специфічних прошарків засобів безпеки. Додамо також, що, за словами представників Cisco, зараз триває процес локалізації інтерфейсу Cisco WebEx Connect, тобто його перекладу російською (а згодом, ймовірно, й українською мовами).

Robo User
Web-droid editor

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *