Укрзалізниця вчиться цифровізації

 | 11.50

Тож зараз триває процес побудови відомчої залізничної мережі зв’язку, створення автоматизованих робочих місць товарного касира (АРМ-ТВК), від роботи яких залежить поліпшення та автоматизація роботи товарного транспорту в цілому. Вирішується також завдання забезпечення виносів на останній милі на основі мідного кабелю. Їх реалізовано вже на кількох залізницях (в основному на Львівській та Одеській). Мета семінару – узагальнити цей досвід, довести можливі технічні рішення до персоналу решти залізниць, щоб надалі ця робота велася паралельно в масштабах усієї країни.
На семінарі з доповідями про проекти, реалізовані компанією Watson Telecom на Укрзалізниці, виступили комерційний директор Watson Telecom Андрій Крицький, викладачі навчального центру, які, зокрема, зробили огляд обладнання, яке компанія пропонує своїм замовникам, а також фахівці відділів систем доступу і заземлення.
У доповідях висвітлювалось питання реалізації АРМ-ТВК на обладнанні Watson 5 і Watson Links для Донецької та Одеської залізниць; організація цифрових потоків Е1 між АТС Львівського залізничного вузла зв’язку, монтаж заземлюючих пристроїв для Центральної станції зв’язку Укрзалізниці тощо.
Одним із нещодавно реалізованих проектів, розглянутих у доповіді фахівців відділу систем доступу Watson Telecom, є організація цифрових трактів на обладнанні Watson 5 (G.SHDSL-модеми з інтерфейсом Ethernet 10BaseT) і Watson Links (цифрова система передачі для магістрального або зонового мідного кабелю) для заміни АТС Запорізького залізничного вузла та включення цифрових виносів. У рамках цього проекту фахівці компанії цифровізували підключення центральної АТС Запоріжжя-2 і дев’яти регіональних цифрових виносів.
Із доповіддю «Концепція побудови відомчої мережі зв’язку ДП «Укрзалізниця» виступив заступник начальника Головного управління автоматики, телемеханіки і зв’язку Укрзалізниці Юрій Терещенко (з його інтерв’ю ми ознайомимо читачів у наступному номері «ДК-Зв’язок»). У своєму виступі він розглянув трирівневу ієрархію транспортної і комутаційної мережі Укрзалізниці, підкреслив важливість роботи Watson Telecom із цифровізації мідних ліній зв’язку. Обладнання Watson і Watson Links Ю. Терещенко назвав найбільш придатним для роботи на мережах Укрзалізниці. Адже за результатами випробувань обладнання багатьох світових виробників фахівці Укрзалізниці дійшли висновку, що саме модеми Watson стійко функціонують за будь-яких наведень і на будь-якому кабелі.
Як зазначив Ю. Савінов, Watson Telecom не прагне взяти на себе обслуговування якомога більшої кількості клієнтів. Стратегія компанії полягає в наступному: навчальний центр на певному етапі має навчити співробітників замовника, інженерів, надалі самотужки експлуатувати новітні системи – це дешевше і надійніше.
Укрзалізниця вже рік співпрацює з навчальним центром Watson Telecom. Близько 12–13 груп із 25 співробітників цього підприємства прослухали тут ознайомчий курс. На часі цільове навчання за конкретними темами, адже демонтаж аналогового обладнання Укрзалізниці і його заміна на цифрове – процес невідворотний.

Robo User
Web-droid editor

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *