У літній період увага до радіо зростає

 | 18.29

«Радіокомітет» оприлюднив дані другої хвилі дослідження радіослухання в містах України з населенням понад 50 тис. осіб за 2015 рік.

Radiokomitet

Нова хвиля досліджень свідчить про зростання аудиторії радіо за середньотижневим охопленням порівняно з минулим роком та з попередньою хвилею, а також демонструє незмінність лідерів за показниками рейтингу.

Радіодослідження здійснює компанія GfK на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводилось з 20 квітня по 12 липня 2015 року. У ньому взяли участь мешканці України з міст із населенням 50 тис.+, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 11 951 респондент.

За словами керівника напрямку «Радіо та преса» компанії GroupM Ігоря Романенка, зростання рейтингів порівняно з попередньою хвилею практично на всіх радіостанціях зумовлене сезонністю – літо та період відпусток впливає на підсилення уваги до радіо.

«У порівнянні з минулим роком рейтинги і позиції станцій змінилися мінімально, що свідчить про стабільність медіа в цілому. А також про те, що провідні радіостанції досить вміло працюють над утриманням слухачів та постійно вдосконалюють свій плей-лист та програмний продукт», – вважає Ігор Романенко.

У топ-10 українського радіоефіру за показниками рейтингу лідери незмінні: це «Хіт FM», «Шансон» та «Русское радио Украина». Четверте місце захопило «Радио Пятница», рейтинги якого зросли в 2,2 рази (на 0,39 процентних пункти).

Radiokomitet-2015-02

«За рейтингами «Радио Пятница» на 4-му місці, і це чудовий приклад продуманого вибору формату і вільної ніші», – аналізує Ігор Романенко.

За показником охоплення трійка лідерів така ж, як за показником рейтингу. На четвертому місці опинилося «Люкс ФМ».

Radiokomitet-2015-01

Також нова хвиля радіодосліджень свідчить про нові позитивні тенденції для радіо, зокрема про зростання радіослухачів в онлайні та збільшення частки радіослухачів-автомобілістів.

За словами Ігоря Романенка, радіо залишається ефективним і дещо недооціненим медіа, яке добре працює як в зв’язці з іншими медіа, так і самостійно.

Нагадаємо, що відповідно до уточненого експертного прогнозу обсягів рекламного ринку від Всеукраїнської рекламної коаліції радіо цього року очікує позитивний тренд зростання бюджетів. На думку експертів, це зумовлено як змінами у системі продажів низки ключових гравців, так і тим, що радіо історично недооцінюють.

Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп’ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12–65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 20 квітня по 12 липня 2015 року.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *