Реклама в Instagram тепер буде і в результатах пошуку та push-сповіщеннях

 | 11.00

Instagram child

Компанія Facebook додасть в свою соціальну мережу Instagram більше реклами. Instagram вже дозволив компаніями розміщувати рекламу в стрічці з результатами пошуку — оновлення поки тестове, але найближчими місяцями буде запущене у всьому світі.

В компанії кажуть, що реклама «охопить людей, які активно шукають компанії, продукти та вміст». Наприклад, якщо серед ваших запитів був «Догляд за шкірою» — ви побачите релевантні оголошення в каналі результатів пошуку. Відрізнити рекламу від звичайних публікацій можна за позначкою «Спонсоровано» під назвою облікового запису.

Крім того, соцмережа надсилатиме рекламні push-повідомлення із нагадуванням про майбутню подію чи важливу дату. У прикладі, наведеному Instagram, опція «Нагадати мені» повідомляє про прем’єру нового сезону телешоу. Торкнувшись повідомлення ви можете вимкнути нагадування, яке зазвичай приходитиме за день чи за 15 хвилин до події або під час неї.

insta ads new 2023

Реклами вже є у стрічці, розділах Explore, Reels, Stories та навіть у профілях користувачів. Тепер без проплаченого вмісту залишилися хіба що приватні повідомлення — Direct.

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.