Samsung зіткнулася з наслідками зниження попиту на напівпровідникову продукцію. Це стало ключовим фактором падіння фінансових результатів. Інші учасники ринку, як Qualcomm, відзначають збільшення складських запасів мікросхем.
За підсумками першого кварталу 2023 року південнокорейський технологічний гігант зміг зафіксувати продажі на рівні 63 трлн корейських вон ($47,82 млрд). Показник впав на 19% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року ($59,12 млрд).
Але операційний прибуток викликає ще більше занепокоєння. У звітному періоді він склав лише 600 млрд корейських вон ($455 млн).
Востаннє з компанією Samsung подібне траплялося 14 років тому. Порівняно з першим кварталом 2022 року операційний прибуток впав більш ніж на 95%.
Тим не менш, популярність флагманів покоління S23 набагато зросла порівняно з Galaxy S22. Продажі флагманів серії S23 в Європі та на Близькому Сході зросли на 50%. В Індії компанія реалізувала на 40% більше смартфонів порівняно рік до року. У Бразилії та Мексиці продажі збільшилися на 70%. Samsung Galaxy S23 Ultra став найпопулярнішим флагманом нового покоління.