В OLX підбили підсумки 2022 року. Топ покупка — смартфон, середній чек знизився до 539 грн, найбільша частка покупок — одяг та побутова техніка

 | 07.00

olx logo

До кінця 2022 року рівень онлайн-покупок в Інтернеті відновився до показника 2021-го та склав 77%.  Що купували та скільки витрачали українці в турбулентному 2022 році  — у дослідженні OLX та CBR.

Які товари найбільше цікавили українців у 2022 році?

Упродовж минулого року українці на OLX найбільше цікавилися покупкою мобільного телефону чи смартфону — кількість користувачів, які відгукувалися на відповідні оголошення майже вчетверо перевищила інтерес до другої популярної позиції. Отож, десятка найбільш затребуваних товарів у 2022 виглядає так:

  1. мобільний телефон/смартфон — понад 11,9 млн користувачів відгукнулися на оголошення;
  2. аксесуари для телефонів — 3,2 млн;
  3. верхній одяг — 3,2 млн;
  4. одяг для дівчаток — 2,9 млн;
  5. ноутбуки — 2,4 млн;
  6. товари для полювання/риболовлі — 2,4 млн;
  7. одяг для хлопчиків — 2,3 млн;
  8. кросівки — 2,3 млн;
  9. електроінструмент — 2,2 млн;
  10. Комплектуючі та аксесуари — 2,1 млн.

Що найчастіше купували українці?

Статистика OLX Доставка свідчить про те, що минулого року українці більш, ніж вдвічі частіше стали користуватися послугою OLX Доставка. Так, якщо в 2021 році кількість онлайн-замовлень послуги склала понад 5,3 млн, то уже в 2022-му цей показник перевищив планку в 11 млн замовлень. Найчастіше замовляли мобільні телефони, аксесуари до них, а також дитячий одяг.

При цьому, середній чек покупок за рік знизився та склав 539 гривень. У той же час, показник 2021-го року був на 37% вищим (738 гривень).

Середній чек замовлень найпопулярніших товарів (за даними OLX Доставка, 2022 рік)

ТоварКількість замовлень з OLX ДоставкаСередній чек, грн
Аксесуари для телефонів402 388626
Одяг для дівчаток383 757245
Одяг для хлопчиків324 828258
Мобільні телефони/смартфони231 9714 241
Комплектуючі та аксесуари221 8781 707

Найзручніше купувати зі смартфона

Згідно з даними дослідження, 78% українців купують онлайн зі смартфона, 40% із них — через мобільні додатки Інтернет-магазинів.

Найчастіше покупки здійснюють із застосунків на смартфонах Android — майже 47% користувачів платформи. Додатки для iOS та мобільні версії сайтів склали по 15% усіх візитів.

Водночас найменшою є частка тих, хто здійснює покупки з комп’ютера чи ноутбука —майже 9%. А от географія доставок традиційно охопила найбільші українські міста — Київ, Харків, Дніпро, Одесу та Львів.

Як змінився портрет покупця?

Протягом останніх шести місяців найчастіше в Інтернеті купували жінки віком до 25 років, які проживають на Заході та Сході, працевлаштовані та мають більш високий дохід (>15 тис. грн./міс.)

Водночас відновлення рівня онлайн-покупців сталося за рахунок жінок без дітей, жителів Заходу, працевлаштованих із середнім або високим рівнем достатку, а також тих, хто нікуди не виїжджав після 24 лютого.

Найбільше зросла частка покупок одягу (+32%) та побутової техніки (+25%), а самі покупці стали все частіше оплачувати товари картою. Також збільшилась готовність надсилати передоплату, однак здебільшого лише за умови, якщо в онлайн-магазині раніше вже замовляли знайомі (52% опитаних). Водночас зменшилася й частка тих, хто натрапляв на Інтернет-шахраїв (з 27% до 20%).

ECOMMERCE 2022

Додати коментар

Ваша email адреса не буде опублікована.